2012 m. rugpjūčio 27 d., pirmadienis

Nemokami Monster High klubo daiktai

1. Eikite į vieną iš šių JAV proxy:
proxite.us
ghostproxy.net
 2. Į svetainėje esantį laukelį įklijuokite http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3712697&action=ma&ac=3712697
3. Spauskite Go/Enter
4. Prisijunkite prie savo Stardoll anketos
5. Turėtumėte automatiškai įstoti į klubą
Jau galite išjungti proxy.
Daiktus rasite 2 Monster High maišeliuose savo Suite.

8 komentarai (-ų):

Livija* rašė...

man rodo kad šio klubo jau nebėra, nors aš ir visas proxy išbandžiau....

Emilija/9002Miss2009 rašė...

Net nežinau, ką tau patarti, kadangi man ir Monster High, ir Do You Know klubą su visomis proxy rodo. Gal kažką ne taip įklijuoji?

Livija* rašė...

na aš viska gerai darau....

ewa rašė...

tas kid safe member uzkniso!!!

Greta.Voo rašė...

Man viskas gerai

vikaaa rašė...

as tai gavau

Anonimiškas rašė...

man rodo, kad tokiu proxy nera :(

Unknown rašė...

Man proxy juosta uzdenia prisijungima