2013 m. kovo 7 d., ketvirtadienis

Nemokama Winx Club apranga ir lėlė

1. Eikite į šią JAV proxy:
15.gsr.saariselka.ru/home287/index.jsp
2. Į svetainėje esantį laukelį įklijuokite stardoll.com
3. Spauskite Go/Enter
4. Prisijunkite prie savo Stardoll anketos
5. Dabar į viršuje esantį laukelį įklijuokite šią nuorodą ir spauskite Enter
http://www.stardoll.com/en/campaigns/winx-us/index.php
6.Slinkite puslapį žemyn, kol pamatysite video. Paspauskite ant jo ir peržiūrėkite iki galo.
Jau galite išjungti proxy.
Daiktus rasite 2 Winx Club maišeliuose savo Suite.

10 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

ar nera kito proxy?nes man ten virusas...

Anonimiškas rašė...

jo tas proxy neveikia man gal yra kitas ? labai noreciau siu daitu jie ziauriai grazus

Emilija/9002Miss2009 rašė...

Nėra ten jokio viruso, jei būtų, tai čia net nedėčiau. Parsisiųskit normalias antivirusines, kad lygioj vietoj virusų neieškotų. :D Jei labai norite, galite per manual proxy ar Stealthy gauti, bet nemanau, kad atsiras norinčių. :)

Julijaaaaaaaa rašė...

as noriu nes ir man virusa rodo

Anonimiškas rašė...

pas mane normali antivirusine bet neina kazkodel ieiti

mano rašė...

Man irgi virusa rodo >:(

em rašė...

neveikia proxy

Anonimiškas rašė...

Man viskas gerai veikia :) Labai džiaugiuosi :D

Anonimiškas rašė...

Negaunu daiktu:{

Anonimiškas rašė...

Virusas nors ir turiu labai gera antivirusine vistiek VIRUSAS!